Google+ márkaoldalai



2011-11-04 / 12:47:18 #

Pár hete szóba került a Google+ körül a "Brand pages" kifejezés, ami magyarul a márka oldalakkal lesz egyenértékű.

 

Mini, 1 rész

Ez egy márka oldal. Figyeljék meg a Közösségi köröket a bal oldalon, a Helyek és a Lefordítás gombokat majd a tartalmat. Ezeket látja a felhasználó, aki a Mini oldalára első alkalommal érkezik.

Ez tartalmazza az összes Közösségi kör adatot (minden egyes MINI terméket, ebben az esetben), mindent, amivel a Mini foglalkozik és azokat, akik már csatlakoztak a körökbe."

 



Mini, 2 rész

Ezen a slideon a felhasználó csatlakozott a "Countryman" körbe. Most, ha megnézi a feedjeit, csak Countryman tartalmakat látja (és azokat, amelyekhez csatlakozott).

Most olyan gondolatok merülhetnek fel ezek hallatán, hogy: akkor ha egy felhasználó csatlakozik egy körhöz, nem fogja többé látni a többi körök tartalmait? Colin Murphy, a Skinny közösségi igazgatója így magyarázta: 'Mikor egy személy csatlakozik a körhöz, még több tartalomhoz jut hozzá. A tartalom, amit lát, azok a márka személyes publikált posztjai. Tehát mikor egy felhasználó csatlakozik egy személyes körhöz, még több tartalmat láthat a személyekről, és tovább bővítheti információit ahogy további körökhöz csatlakozik'.


Mini, 3 rész

Ez a Google Hangout. A Google Hangout segítségével a márkák meghívhatják a tagokat az exkluzív eseményekre, közösség-erősítő programokra.

 



Mini, 4 rész

A privát körökben a tartalom csak a kiválasztott csoportok, kategóriák számára látható.

Ezek nem jelennek meg a privát körökön kívül.








Mini, 5 rész

A Google+ márka oldalak használatával a Google keresőben legfelül jelenik meg az adott kulcsszóra összekapcsolt +márkaoldal.

 






 

Starbucks

Fantasy Interactive dizájn a Starbucks és a Coca-Cola Google+ márkaoldal számára.


 

A Facebook jelenleg 750 millió aktív felhasználóval rendelkezik. A Google+ csak nemrég jelent meg a közösségi oldalával, így felhasználói száma meg sem közelíti a riválisáét, de idővel bizony kemény harc fog kialakulni kettejük között, amelyből jóslások szerint a kereső óriás fog kijönni nyertesként. A Google+, a márka oldalak létrehozásával megoldja a Facebook hirdetői legnagyobb problémáit, mint például a klikkelők statisztikájának követése, a nem hatékony fizetett hirdetések és a testre szabhatóság korlátozása.  A hirdetők azért folyamodnak a Facebook oldaluk fizetett hirdetésekkel való reklámozásához, mert a leendő ügyfelei figyelmét szeretnék felhívni termékre illetve szolgáltatásra, de sajnos jelenleg ez nem mindig téríti meg a befektetést. A kereső óriásnak ezzel szemben hatalmas tapasztalata és jól kifejlesztett eszközei vannak hirdetésekben (Google Ads).

 

4 indok, a Google+ márka oldalak szerintünk miért lesznek jobbak a Facebook oldalakhoz képest:

 

1. jobb keresési lehetőségeket kínál

2. testre szabhatóság: szinte minden egyedi elvárást meg lehet valósítani a márka oldalakban

3. analitikusabb

4. a Google+ tanulhat a Facebook hibáiból.


forrásanyag: marsable.com