Email marketing |Hogyan lehet olyan emaileket írni, melyekkel el lehet adni?



2012-02-14 / 14:07:42 #hírek, web, email, marketing, internet

Email Marketing avagy hogyan használd az email címeket előnyödre!

Nehezedre esik egy levélben kampányolni?

A következő tippeket alkalmazva jelentősen megnövelheted email (vagy akár levél) marketingkampányod hatékonyságát, eredményességét! 

Mindig címezze az olvasóknak írt levelét nevük szerint

Úgy kezdeni egy levelet, mint például “Drága Barátom” vagy “Kedves Feliratkozó” egy email-bűntény, melyben saját magad ellensége vagy. Minden egyes email címhez tartozik egy vezeték- és egy keresztnév is, melyet az email fiók létrehozásakor kell megadni. Az olyan programok, mint az Outlook Express, Mozilla Thunderbird és a többi ehhez hasonló email szoftver, engedélyezik az egyedi kialakítást az üdvözlő sorban. Az üdvözlő sor beállításával (Preferences menüpont), az email program engedélyezi az olvasó nevének címezését. 

Rögtön a lényegre

Az email tárgya mutasson egyenesen az email lényegére. 
Amire szükség van, az egy probléma, melyet megcímzel. Nem az ajánlat, hanem a probléma. Az olvasót az érdekli, hogy ha van egy problémája, azt minél olcsóbban és gyorsabban megszüntesse. De számtalan ajánlatot kaphat egy olvasó és csak azét fogja elfogadni, aki megérti őt. Az emberek általában valami fejében adják oda az email címüket. A probléma lehet több pénz keresete, információhiány, dolgok, amelyeket szeretnének elkerülni, és így tovább... Egy megoldható probléma bemutatása rögtön az email első bekezdésében, azonnal kapcsolatot létesít az olvasóval. Ha ezt a tippet megfogadod,elkerülhetsz egy egyirányú utat spamfalvába. 

Ajánld a megoldásodat a problémára

Ha azt szeretnéd, hogy az olvasóid komolyan vegyék a leveledet, komolynak kell maradnod és a problémára adott megoldás levezetésével folytatnod az emailt.Nagy hiba túl hosszan elhúzni a megoldást. Az email megfűszerezése hosszú történetekkel és a sikerek felsorolása nem oldja meg az olvasó problémáit. Ajánld az ebook-odat, a tanfolyamjaidat, a programodat vagy a szolgáltatást ami megoldja. Célravezetőbb mindig a minimum szöveghez igazodni. Már csak azért is, mert így a nagyon elfoglalt üzletembereknek lesz idejük elolvasni az emailedet. 

1 email - 1 téma

Az egyik legnagyobb hiba a marketing-sales emailek megírásával az, hogy túl sok ajánlat van egy emailben. Téma nélkülivé válni, vagy témákat kombinálni nem jó megoldás, mivel az átlagos olvasó úgysem fogja tudni megjegyezni. Mutass a lényegre és marad is rajta. Ennek betartásával 2 dolgot érhetsz el. Először is az olvasóidnak csak a témára kell fókuszálniuk. Könnyű valamin átcsúszni, nem figyelni valamire, ha túl sokat kínálsz. A másik dolog, melyet elérhetsz a téma tartásával, hogy a következő emailodban majd marad téma, melyet kifejthetsz. A sikeres email üzletemberek sosem árulnak el minden titkot, lehetséges megoldást, tippet az első emailben. Nem lenne értelme a további emailek küldözgetésének. 

Írd le az olvasóidnak, hogy hogyan tudnak válaszolni az emailre

Nem mindegyik olvasó tudja, hogyan válaszoljon egy felkérésre. Az, hogy egyszerűen a weboldaladra irányítod az olvasót, nem elégséges. Irányítsad oda, ahol van egy link, melyre rákattinthatnak, letölthetnek egy terméket, kitölthetik a vásárlói nyilatkozatot, beírhatják a kuponjuk kódját…stb. Az olvasóknak kell az irányítás. Legyél könnyen érthető, fogalmazz világosan és az email maketinggel növeld az eladásaid.

Akkor jó az email marketing, ha mögötte egy korszerű, a vállalat arculatához igazodó weboldal várja az érdeklődő olvasókat. Szeretnéd, hogy weboldalad valóra váltsa a hozzá fűzött reményeket? A legkorszerűbb technológiák használatával segítünk, hogy üzleted szárnyra kapjon! Vedd fel a kapcsolatot velünk.