Pinterest | Kirakat nézegetés a neten



2012-02-14 / 13:54:22 #hírek, marketing, web

Az idei év újdonsága: Pinterest
 
Most, hogy a Facebook közösségi oldal már elérte a felhasználói csúcsot és egyre több profilt törölnek az adatvédelem folytonos és követhetetlen változtatásai miatt, egy új láz tört ki a hazai fiatal netezők körében, ahol mindenki Pinterest belépőkért könyörög. Mert a Pinterest még meghívós formában van jelen, de a regisztrációs igénylést követő néhány hétben állítólag megérkezik az a várva-várt meghívó, ha a regisztrált felhasználó addig nem szerzett egyet az ismerőseitől.
 
Mi az a Pinterest?

A Pinterest olyan, mint egy online személyes képesalbum, melyen a legjobb fotók mellett az elérhetőségük is megtalálható. A felhasználói olyan kategóriákba csoportosíthatják a fényképeket, mint ételek, esküvő, termékek, dizájn…stb. Ezek a fotók hivatkoznak a forrásra, innen a sok átkattintás. Az oldal célja, hogy „összekapcsolja az embereket azokon a dolgokon keresztül, amit érdekesnek találnak" – írja az oldal leírása. Bár a Pinterest felhasználóinak 80 százaléka nő (harmaduk 24-40 év közötti), a még csak 2 éves fennállását ünneplő oldal népszerűsége azt súgja, hogy hamar a legnagyobb őrületként fog jelentkezni Magyarországon is. Kirakat-nézegetés a neten. Siess, hogy az üzletedhez illő legjobb felhasználónevet megszerezd!
 
Miért olyan jó a Pinterest?

Egy tanulmány kimutatta, hogy a Pinterestről többen kattintanak át a hivatkozott oldalakra, mint a Youtube-ról, a Google+ -ról, a LinkedIn-ről és a Reddit-ről együttvéve. Ez a vállalkozásunk szempontjából egy nagyon jó hír. Pinterestre fel!