Miért nincs több követõd a Twitter/Yamm-on?



2011-05-16 / 12:08:42 #
A cégek rájöttek már arra, mekkora szerepe van a közösségi média marketingnek a kapcsolatépítés terén. Azonban, hogy eredményt érjenek el a közösségi média marketing elemeivel, nem elég jelen lenni, nagy hangsúlyt kell fektetni a direkt kapcsolatokra. Például a Twitteren, ahol meg kell nyerni az embereket, hogy a követők legyenek.   Gyakran látunk olyan Twitter profilokat, ahol az üzemeltető rengeteg embert követ, de őt csak néhány követi viszont. Ez az egyenlőtlenség még elfogadható a korai szakaszban, a regisztrációt követően. Később azonban egyre több kapcsolatot kell ápolgatni, egészen addig, míg meg nem egyezik a követőid száma, a te általad követettekkel.

bővebben


Növelje oldala látogatottságát a Twitterrel



2011-05-05 / 00:03:18 #
Mit tesz Ön, mikor egy olyan közösségi média oldallal találkozik, amely több, mint 190 millió felhasználóval és napi 65 millió bejegyzéssel bír? Hát a saját weboldala reklámozásának hasznára fordítja!   A Twitter Előnyei Miután egy új bejegyzést készít a weboldalán vagy a blogján, csak egy pillanat műve letwittelni azt. Meglepődne, ha tudná mennyi felhasználó keres a Twitteren információt és tippeket.

bővebben


Facebook marketingjét szeretné fejleszteni? Segítünk!



2011-05-01 / 17:49:27 #
Amikor a közösségi hálók szóba kerülnek, elkerülhetetlen, hogy a Facebookról is beszéljünk, hiszen ez a legnagyobb és legbefolyásosabb online közösségi hálózat. Eddig több, mint 500 millió regisztrált felhasználója van, ahol egy átlag felhasználó körülbelül 80 közösségi oldal, csoport és esemény tagja. Ez üzleti megközelítésről azt jelenti, hogy egy Facebook oldal vagy bármely más része ennek a Facebook közösségi hálónak egy igencsak komoly teret enged a leendő ügyfelek felé, ahol tényleges kereskedelemi kapcsolatok kialakulhatnak, de csak abban az esetben, ha jól csináljuk.   900 millió különböző dolog van, ami érdekli egy átlagos embert, ezek közül a legjobban a sajátos igényeivel foglalkozik.

bővebben


SEO 3.0 - Új szabályok



2011-04-26 / 23:19:25 #
Ha követed a SEO - keresőoptimalizálás híreket, valószínűleg már hallottál a SEO 3. 0-ról. Ezt egy profi SEO szakember (Mike Meyer) alkotta meg 2010 végén. Ez a Web 2. 0 fogalom kibővítése, de a keresőoptimalizálásra specializálódik. Azok számára, akinek ez nem hangzik ismerősen, itt van egy kis gyors áttekintés.
A SEO 3. 0 egy azonosító, amely segít megszervezni a keresőoptimalizálás fázisait nagyobb egységekbe, időrendbe. Ez gondoskodik arról, hogy a legújabb technikákat használd , mert ha nem, a régiekkel könnyen bajba tudod sodorni magadat.
SEO 1. 0 (1995 - 1998): Itt kezdődött el minden. Gyakorlatilag itt még szabályok sem voltak. Ezt az időszakot úgy szoktuk nevezni, hogy “Az Online Marketing Vadnyugata”.

bővebben


10 tipp, hogyan fejlesszük a weboldalunkat!



2011-03-30 / 15:03:34 #
A legtöbb oldalon elérhető egy "Rólunk" bemutatkozó menüpont, amely betekintést enged a cég fontosabb elérhetőségeihez, a fő tevékenységekhez. Ez nagyon fontos, hiszen így az oldalra látogató érdeklődők jobban megismerhetik az üzlet arculatát és bátrabban felveszik a kapcsolatot a céggel. Egy jó bemutatkozó oldal tesz egy lépést a weboldalra látogató érdeklődő felé, akik ezt bizalommal viszonozzák. Majdnem olyan fontos a weblap "Rólunk" oldala, mint a kezdőoldal! Olvassátok el 10 tippünket, mellyel saját oldaladat ellenállhatatlan ajánlattá változtathatod!
Add meg a neved hozzá. Ez elég nyilvánvaló, mégis nagyon sok oldalról lemarad, így azok személytelenné válnak. Csatolj hozzá profilképet.

bővebben


<<<123456>>>