Keresõ Optimalizálás



Akármilyen internetes honlapot is készítünk, az az egyik legfontosabb, hogy arra minél többen ráleljenek. A statisztika szerint a legtöbb honlapot a keresőoldalakon keresztül találják meg (Google, Yahoo, stb).


Az is általánosan elismert tény, hogy a keresés eredményei közül az internet-használók az első 10-20 találatnál többet ritkán néznek meg. Így hát a puszta jelenlét a keresők adatbázisában még nem sokat ér, lehetőleg a számunkra fontos kulcsszavakra rákeresve a találati lista elején kell megjelennünk. Ezt segíti elő a keresőmarketing és a honlap optimalizálás tevékenység.


Keresőmotor optimalizálás tevékenységei:


  • Kulcsszavak kiválasztása
  • Egyedi oldalfejlécek készítése
  • META tagok használata
  • Szerkezeti javítás, áttekinthetőség
  • Oldaltérkép készítése
  • Horgonyszövegek, címsorok használata
  • Ingyenes reklám kihasználása


A keresőmotor optimalizálása (Search Engine Optimalizing - SEO) a leghatékonyabb az olyan eszközök közül, melyek a cégünk oldalára potenciális vásárlókat tudnak hozni. Az optimalizálás nem jelenti azt, hogy az oldal azonnal a keresőkben az első helyre kerül a kért keresőszavakra és ott is marad hosszú ideig. Folyamatos konkurencia elemzéssel, algoritmus figyeléssel és a naprakész piaci trendeket követve a szükséges módosításokkal azonban fenn lehet tartani a pozíciót akár évekig is. Felmérések bizonyítják, hogy a legtöbb esetben az internet marketing stratégiák közül a kereső optimalizálás hozza a legnagyobb fajlagos megtérülést.


A webpromócióra és keresőmotor optimalizálásra költött pénz a jövőbe vetett bizalom!