Pay Per Click



A Pay Per Click (PPC) alapú hirdetések a keresőmarketing azon eszközei, amelyek által fizetett hivatkozásokat vásárolunk. A kattintás alapú hirdetéseknél, eltérően a hagyományos online banner hirdetési programoktól, csak akkor kell a megrendelőnek fizetni, ha a hirdetésére rákattintottak.

 

A Pay Per Click kampány nagyszerű módja a keresőszavak kiválasztásának a SEO keresőoptimalizálás előtt.

 

Céljaitól függően akár 1-2 napos, vagy hetes kampányokat is futtathatunk, így a Pay Per Click kampányok leghasznosabb felhasználási területei szezonálisak, például különböző akciók meghirdetéseikor.

Az AdWords és Etarget hirdetési kampány árai nem fixek, egy-egy kulcsszó árát befolyásolja a piaci verseny és a hirdetés relevanciája. Népszerű témában (pl. utazás, ingatlan) sokkal nehezebb a fizetett hirdetésekbe bekerülni, mert nagy a verseny, aminek következtében a népszerű kulcsszavak ára magasabb.


A PPC előnyei:

 

  • költséghatékony, a legolcsóbb hirdetési forma
  • maga a megjelenés díjtalan, a kattintások alapján kell fizetni (Pay Per Click)
  • egy kattintás (hirdetés) árát is magunk határozhatjuk meg
  • magasabb konverziót érhetünk el
  • weboldala annak hirdetésével együtt azonnal megjelenik a keresőben keresőoptimalizálás nélkül, az Ön által kiválasztott szóra vagy kifejezésre.